diumenge, 3 de gener del 2010

ENSIJA PEL TORRENT DE LES LLOBATERES






Aquest dissabte em disposava anar a donar un cop d'ull a les canals del Cadí, a veure en quines condicions es trovavem per començar a fer alguna coseta, però no em llevo prou d'hora i decideixo anar a fer una volteta a Ensija.



Surto de l'aparcament de la Pleta de la Vila, doncs hi ha la barrera tancada per arribar amb el cotxe a Font Freda, en arribar-hi deicideixo fer la volta per barranc de les llobateres, aquesta pujada a ensija es troba a un kilometre més o menys de Font Freda en direcció Vallcebre, en arribar al pal indicador enfilo cap a munt del barranc fins la bifurcació també indicada que es desvia cap el refugi d'Ensija o cap al Serrat Voltor i la Creu de Ferro; jo agafo cap al refugi.



En arribar-hi veig que està tancat (és llògic està tot glaçat i tenir-ho obert sense disposar d'aigua és dificil). Com que fà fred em fico a la part del refugi lliure per esmozar una mica, així estic arrecerat del ventet que és força fred i emprenyador.



En acabar d'esmorzar tiro amunt, fins al cim de la gallina pelada.



Per baixar, torno per la ruta "normal", baixant fins a Font Freda.



Desde la sortida del cotxe he anat amb 3 o 4 dits de neu sota els peus, dins del barranc n'hi ha una mica més, mig pam +/-, i a la que surts a dalt al refugi uns 30 cm. Està molt ventanda però la qualitat és bona perquè fa fred.



Per anar-hi amb esquís ha de nevar més... ens haurem d'esperar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada