diumenge, 24 de gener del 2010

TOSSA D'ALP

Com que la nit del dissabte ha sigut llarga, em llevo tard i per no perdre el matí m'arribo fins a Masella per fer alguna coseta.


Les condicions de neu als cims no son mol afalagadores per anar a fer esquí de muntanya, així que, per fer alguna cosa semblant, vaig fins a Coma Oriola per passar el matí fent alguna cosa més que estar rondant per casa.
Arribo a Coma Oriola una mica abans de les 11 del matí, poso pells als esquís i cap a munt; Destí el cim de la Tossa d'Alp.
És una sortida curta i sense cap compromis. Pujo per la pistes de Masella; primer agafo La Cometa i després Isards fins al peu de la canal del costat del tubo; pujo practicant moltes "voltes maria" (que prou falta em fà) i vaig a parar gairebé al peu de la pala final del cim. Segueixo paral.lel a les pistes i vaig a sortir al cim on hi han les antenes.


Cap al Refugí a fer una coca-cola i apa, treure pells i cap al cotxe.


No ho podem considerar esquí de muntanya però al menys he estirat les cames per agafar gana per dinar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada